Szanowni Państwo, w związku z zaleceniami przekazanymi przez Prezesa Rady Ministrów w trakcie konferencji prasowej w dniu 30.10.2020 r. oraz biorąc pod uwagę raporty Ministerstwa Zdrowia o ciągłym wzroście zachorowań na COVID-19, informuję, że od wtorku 3 listopada 2020 r. w trosce o bezpieczeństwo odwiedzających urząd oraz jego pracowników wprowadzam ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów.
Mając na uwadze powagę sytuacji w jakiej się znajdujemy proszę o kontakt z Urzędem Miejskim w Bełżycach drogą elektroniczną lub telefonicznie. Interesanci mogą składać wnioski oraz korespondencję poprzez:
Wnioski o wydanie dowodu osobistego, odpisów aktów Stanu Cywilnego (za wyjątkiem zgłoszenia zgonu) a także inne wnioski z zakresu Ewidencji Ludności można załatwić drogą elektroniczną poprzez platformę:
Jeśli załatwienie sprawy wymaga osobistej wizyty w Urzędzie, proszę o wcześniejszy kontakt z właściwym merytorycznie pracownikiem w celu umówieniu terminu wizyty, bądź poprzez Biuro Obsługi Interesanta numer telefonu 81 517 27 28
Dane kontaktowe do pracowników Urzędu Miejskiego w Bełżycach dostępne są w zakładce Pracownicy urzędu
Do Państwa dyspozycji przed wejściem głównym do budynku udostępniona została skrzynka podawcza, do której możecie Państwo wrzucać podania, wnioski i korespondencję (z wyłączeniem dokumentów dotyczących spraw związanych z Urzędem Stanu Cywilnego)
Jednocześnie przypominam o obowiązku stosowania się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia m.in. w zakresie zasłaniania ust i nosa w przestrzeni publicznej, częstą dezynfekcję dłoni oraz utrzymanie dystansu min. 1,5 m.
Aktualne informacje w tym zakresie znajdziecie Państwo pod adresem: